Dé plek voor koffiebonen

Nu winkelen

arrow-right

Speciaal bereid voor echte liefhebbers.

star
star
star
star
star

50+

geverifieerde 5-sterren reviews

“Geleverd binnen een dag en erg lekkere koffie. Heb ook advies gekregen over de verschillende smaken.”

Fabian, 10/01/25

"Ik heb hier voor het eerst koffie besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit! Erg lekkere koffie en qua service ook een aanrader."

Gijs wallen, 08/01/25

''Superlekkere koffie! Ik ben sinds kort overgestapt op Cafés Canton. Voorheen grotere merken gedronken maar was op zoek naar écht ambachtelijke koffie voor dezelfde prijs. Ook snelle bezorging en leuk persoonlijk kaartje elke keer in mijn bestelling!''

Sanne,02/01/2024

''Heerlijke koffie en ontzettende goede en vriendelijke service. Goede koffie voor een normale prijs.''

Anna,06/01/2025

''Verreweg de beste kwaliteit koffie die ik heb gedronken.

Wij hebben de koffie bij ons op kantoor en de heren van Cafe Canton leveren een alles in 1 pakket waarbij je nooit meer hoeft na te denken over goede koffie.''

Patrick,23/01/2025

files/Product-QualiteOr.png
Qualite Or

€9,95

Italien
Italien

€24,99

files/Product-CafeBiolique.png
Bio Mexique

€27,99

Bio Pérou
Bio Pérou

€27,99

Onze producten

Onze selectie van best sellers

Ontdek wat onze bonen uniek maakt

Ons proces

Ook zakelijk leveren wij kwaliteit

Partner worden

arrow-right

Cafés Canton

Support

Persoonlijk advies nodig?

Business

Partner worden? meld je aan!

Partner worden

chats-circle

Veelgestelde vragen

Heb je een andere vraag?

Wij staan klaar om je te helpen.

Contact opnemen

envelope-simple

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij je bestelling. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is verwerkt.

Heb je na 14 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op via Klantenservice@cafes-canton.nl

Bestellingen die op werkdagen vóór 4 uur worden geplaatst, verzenden we dezelfde dag. In de meeste gevallen wordt je pakket binnen 2 werkdagen bezorgd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code om je pakket te volgen.

Heb je je bestelling na de verwachte levertijd nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@cafes-canton.nl

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Met deze code kun je de status van je bestelling volgen via de website van de vervoerder.Heb je geen e-mail ontvangen of werkt de track & trace-link niet? Controleer dan je spamfolder of neem contact met ons op via klantenservice@cafes-canton.nl

Op dit moment verzenden we naar Nederland en België. Woon je in een ander land en wil je toch graag bestellen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@cafes-canton.nl, dan kijken we graag naar de mogelijkheden!

Om je koffiebonen zo vers mogelijk te houden, bewaar je ze het beste in een luchtdichte omgeving. Gebruik bij voorkeur een goed afsluitbare koffiebus en vermijd direct zonlicht, warmte en vocht. Bewaar de bonen niet in de koelkast, omdat dit condensvorming kan veroorzaken en de smaak kan beïnvloeden.

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze meestal nog wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@cafes-canton.nl of bel 06-16648136, dan kijken we wat mogelijk is.

Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst retourneren volgens ons retourbeleid.

Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Neem na ontvangst contact met ons op via klatenservice@cafes-canton.nl en stuur foto’s van de schade mee. We helpen je graag met een oplossing, zoals een vervangend product of terugbetaling.